Home » Arta Seductiei, Headline, Materiale Seductie

Cele 8 greseli pe care le fac incepatorii in seductie

12 March 2010 25 Comments


Cele mai mari greseli pe care le fac incepatorii in viziunea mea:

1. Sunt bufoni incercand sa fie amuzanti.

Exista curentul “cocky and funny”. Mai exista si curentul cocalar denumit “caterinca”.

Multi incearca sa le faca pe femei sa rada. Problema este ca le fac in asa fel incat ei pica de clovni.

Umorul tot timpul trebuie fractionat. Umorul este bun. E ok sa le faci pe femei sa rada, dar nu in detrimentul scaderii tale ca valoare.

Poti face umor de situatie, umor de ele… din cand in cand poti face si umor de tine… Dar asta cand ele deja isi arata foarte puternic interesul fata de tine.

Umor ok: “Cati ani ai?” – “99, dar arat mai tanar.”
Umor ne-ok: “Ce muzica iti place?” – “Mie imi place emo… Sunt o persoana emo”

2. Nu au suficient curaj incat sa aiba o atitudine sexy, de cuceritor cu o femeie cand se uita in ochii ei.

Cei mai multi sunt coward. Tocmai de asta fac mai mult umor DLV (display low value) pentru ca nu au suficienta incredere in ei.

De multe ori este bine sa creezi tensiune. Comunicare sexuala. Pentru ca sa faci asta trebuie sa intri intr-o stare masculina, sexuala.

Ei bine, marea majoritate a barbatilor nu stiu sa faca asta. E exact starea pe care o ai dupa ce ai facut sex nebunesc cu o femeie. Doar ca o ai inainte sa faci sex cu ea.

Prea putini fac asta. Si functioneaza foarte bine.

Atentie: trebuie fractionat. Totul trebuie imbinat. E ca la sah… Nu ai doar o tactica de joc si aia merge. Totul e un mix.

3. Nu acceseaza partea sexuala corect – prin tranzitare

Kino, kino, kino. Daca nu ai kino vorbesti despre placere… despre extaz. Doar ca trebuie sa faci o tranzitie.

Nu pui direct intrebarea “Cand ai avut ultima oara cel mai tare orgasm?”

Faci:
1. Unde ai avut ultima oara vacanta?
2. Care a fost cea mai placuta vacanta?
3. Care a fost cea mai mare placere a ta pe care ai avut-o?

Nu neaparat ordinea asta… Dar trebuie tranzitat.

4. Vorbesc lucruri logice simple, in loc sa vorbeasca despre emotii, sau sa le puna pe femei in dificultate prin logica…

Cand vorbesti de muzica preferate si filme… e un fel de light rapport. Are si asta rolul lui in anumite situatii… cand exista prea multa tensiune… si este posibil ca fata sa “freak out”.

Dar in rest este total “garbage”. Trebuie intrat adanc in topic. Luate sentimentele… traite sentimentele… Starile.

Femeile sunt emotionale. Nu inteleg ratiune… ci “inteleg” emotie.

Dificultate logica? Ele spun o chestie. Apoi o alta chestie. Si se contrazic intre ele. Le dai challenge-ul… Si ele nu stiu sa raspunda… Intra intr-un frame emotional de neputinta… si intervin mai multe elemente emotionale pozitive pentru tine (challenge, excitare, etc…)

5. Nu zambesc suficient.

Trebuie sa zambesti carismatic. James Bond dar amplificat cu 2. Precum fac tipii de la receptie de la hotelurile de 5 stele. Misterios. Sarmant. Dar un zambet puternic.

E sexual. Ar trebui sa fie o stare “default” in timp ce faci rapport cu o femeie.

6. Nu au un plan in minte.

Ei au impresia ca cu cat stau mai mult pe langa o femeie cu atat cresc sansele sa se intample ceva.

Corect… LJBF . Sau eventual “satelit”.

Tot timpul trebuie sa ai obiectivul in minte… si sa ai un scop in comunicarea pe care o faci.

Daca mergi “with the flow”, sansele sunt ca nimic sa se intample. Daca nu stii unde e tinta si nu o ai in minte… e foarte greu sa o nimeresti.

Acum nu spun sa te focusezi la sex, in momentul abordarii.

Scopul ar fi asa.

Abordare -> Interes, comunicare 1 on 1
Raport -> conectare deep & wide, sa o faci pe ea sa experimenteze foarte multe stari si emotii, sa tranzitezi inspre partea sexuala, si ar mai fi aici unele complicatii (gelozie, provocare… etc… dar deja asta e alt post)
Seductie -> Evocarea starii sexuale extreme. kino in zonele intime.. excitare psihica si fizica – bineinteles intr-o pozitie de izolare unde chiar poti face sex

7. Nu au bine definite cele 3 structuri de joc diferite

E ca la sah. Exista deschidere, “middle game” si “end game”.

Sunt 3 jocuri aproape diferite intr-unul singur.

Daca nu poti face diferentierea… sansele sunt ca nu esti un jucator bun.

8. Nu au tactici testate pentru fiecare faza a jocului.

Fiecare faza a jocului are structura si tactici.

Cateva exemple scurte:
* in abordare: “high energy”. umor. Elemente care fac ca o persoana sa devina atrasa de conversatie.
* in rapport: tactici nlp, tactici care tin de body language
* in end-game: logistica, tacticit de excitare… etc

Pana la urma nu exista o structura cap coada.. Precum nici la sah nu exista asa ceva. Exista principii… stiluri (femeile sunt DIFERITE)…. si multe elemente tactice pe care trebuie sa le mixezi.

Una este sa seduci o femeie care era rockerita de club a. Alta e sa seduci o “pitzipoanca” de Player… sau mai stiu eu ce club. Si asa mai departe. Nu e acelasi joc.

Posted by Gigolo

Cartea Arta seductiei si Jurnalul lui Abel le poti comanda acum: „Arta seductiei – cum sa ai succes cu femeile si cu tine insuti” si “Jurnalul lui Abel”

Sau poţi alege să te abonezi la newsletterul nostru pentru a afla cele mai noi şi cele mai interesante articole, promoţii şi informaţii din domeniul seducţiei. Tot ce trebuie să faci este să completezi formularul de mai jos. Durează doar câteva clipe.
Name:
Email:

25 Comments »

    eo
    12 March 2010 at 07:37 PM

    vrem ma imulte articole bravo :) :X

    justy
    12 March 2010 at 08:01 PM

    Foarte folositor articolul.

    GLADyator
    12 March 2010 at 08:48 PM

    marfa…ar merge ceva si mai detaliat luat pas cu pas(stiu ca ar dura f mult)….noi avem timp…nu stiu daca si el:)

    dragos696
    12 March 2010 at 10:16 PM

    Sunt curios care e diferenta cand seduci o pitipoanca de Player si cand seduci o rockeritza de Club A.

    N2Paul
    12 March 2010 at 11:12 PM

    Cam asa am patit eu cu C&F , eram mai mult C decat F si am cazut in nesimtit , dar incep sa ma redresez acuma . Bun articol dar trebuia postat mai demult .

    ^Adrian^
    12 March 2010 at 11:50 PM

    Poza din articol face toti banii!!!

    Da!E un articol minunat si adevarat.

    Am o intrebare.De unde e baiatu’(Gigolo)???

    Salival
    13 March 2010 at 01:04 AM

    Ar mai fi de adaugat cateva greseli majore: 9.Nu stiu cum sa reactioneze atunci cand sunt testati.
    10.Nu stiu cum sa fie indiferenti atunci cand trebuie.

    Sunt foarte importante, si ajungi sa le ai si pe astea atunci cand poti sa te porti natural, si nu ti-e teama de nimic.Adica prin experienta..

    Alex
    13 March 2010 at 01:12 AM

    gelozie ? cum sa faci o tipa care abia te-a cunoscut geloasa fara sa incerci sa te dai mare ?

    Chanell
    13 March 2010 at 12:55 PM

    PT alex . . . NU tre sa “te dai mare”! poti sa o faci geloasa in mai multe feluri . . Dar intr-un fel in care ea sa nu creada ca u vrei sa faci asta . . . Sa o faci sa creada ca u crezi ca nu ai cum sa o faci geloasa . . .si sunt vreo cateva variante . . . nu consisder ca stiu prea multe si nu pot sa zic ca e corect 100% ce zic acum . . .ast comenturile specialistilor . .;)

    GMP
    13 March 2010 at 03:14 PM

    mda….cam ai dreptate…dar cea mai mare greaseala pe care o fac incepatorii este atunci cand vad o femeie frumoasa si cred ca nu e de nasul lor…iar nivelul pshihologic al lor cred in dorinta de respingere si de aceea nici nu mai incearca……Oricum tare articol

    onyx
    13 March 2010 at 03:16 PM

    @Alex gelozia nu are ce cauta cand de abia te-a cunoscut…adica.. de ce ar fi o fata geloasa pe un baiat pe care nu il cunoaste ? esti gelos cand simti ca esti pe cale sa pierzi ceva… dar tu esti nimic pt ea…. deci ..?!

    Ady
    13 March 2010 at 07:04 PM

    Mi-a facut placere sa citesc acest articol si am invatat multe lucruri noi=)

    Maria
    13 March 2010 at 09:31 PM

    “Femeile sunt emotionale. Nu inteleg ratiune… ci “inteleg” emotie.” sa stii ca eu inteleg muuuuult mai bine ratiunea :) si sentimentele au locul lor, si le inteleg si pe alea bine, dar mult mai bine inteleg ratiunea. :d

    onyx
    14 March 2010 at 04:31 AM

    @Maria tu esti esti la facultate de stat eventual si la zi ….si probabil nu isi rup baietii capu pe strada dupa tine ….iar daca cumva se intampla.. esti exceptia de la regula :)

    robi
    14 March 2010 at 04:04 PM

    desi nu are legatura cu topicu de fata,l-am scris aici pentru a-mi rapsunde cineva.. in topicul cu comunicarea in seductie ati scris Ț exprimarea emoţiilor ( Unei femei îi plac bărbaţii ce exprima emoţii, pe cât se poate o gamă cât mai largă. Furie, tandreţe, compasiune, nervozitate, bucurie, tristeţe. “”

    in cartea ” cum sa ai succes cu femeile si cu tine insuti ” ati scris ca un barbat trebuie sa dea tot timpu dovada de calm ( chiar daca a luat foc casa,se darama peretii etc. )

    va-ti contrazis singuri..care e varianta corecta deci?

    Chanell
    14 March 2010 at 09:17 PM

    GMP . . . Dupa parerea mea esti unul din putzinii care intzeleg cv . . asi vrea sa stiu si ce varsta ai! eu sunt mic(21) -Zic eu-, intzeleg ,am invtzat,si mai am cv de invatzat!!!norocul meu ca am cv aparte si nu stiu ce . . si nu prea asi avea nevoie sa aflu ce-i acel cv , imortant e ca il am , de “trag” fetele la mn!!si app de articol . . am prieteni care se fac “bufoni” cand vad cate o fata care le atrag atentzia . . pe mn ma bufneste rasul!!Cand ii vad!

    14 March 2010 at 11:40 PM

    Super articol, pentru a cuceri o femeie e foarte important ce gandesti, multi dintre barbati zic: “Uite ce draguta e tipa, e prea draguta pentru mine nu pot fi cu ea”, si renunta.

    tedu
    15 March 2010 at 01:31 AM

    Nu mi se pare chiar asa de reusit articolul , in unele parti da ai mare dreptate ; dar femeia trebuie sa o simti nu sa ai o strategie bine intemeiata pt a aborda subiecte de discutie cu ea , iar limbajul pe care l-ai folosit nu e foarte explicit

    LetGO
    15 March 2010 at 02:18 PM

    “marea majoritate” pleonasm

    in rest bun articolul :)

    cristi.

    vali
    16 March 2010 at 02:51 PM

    salut; ce sa zic… este foarte bun articolul, atinge punctele esentiale in seductie dar vrem mai multe detalii….poate mai postezi ceva asemanator sau o completare la acest articol.ms.bafta!

    Pretty
    18 March 2010 at 05:36 PM

    baieti … felicitari ! pentru ca incercati, cititi, perseverati. sunt sigura ca veti reusi, orice v-ati propus fiecare. in timp … :)

    Dani
    6 April 2010 at 02:28 AM

    Buna tuturor,

    Imi place abordarea si directia pe care ai luat-o, insa am ramas cam… 1) incurcat 2) speriat intr-un fel de toate chestiile pe care le-ai enumerat acolo :) ).
    Nu neaparat speriat lol, ci doar insuficient informat sa zic asa, deoarece ai lasat asa fara explicatii de rigoare unii pasi si ai si folosit fot felul de prescurtari: tactici “nlp” ce sunt si ce presupun, la fel, tactici de excitare si… kino ce inseamna? :D
    In rest e super dar nu m-ar deranja daca ai putea cumva sa elaborezi ceva mai mult pe punctele 6, 7 ,8 si sa imi explici care e faza cu tensiunea aia sexuala de la pasul 2. A da inca ceva… la pasul 1 cum sa il abordam? daca stim ca faza cu umorul nu merge. Unii nu au…asta e… cum sa captam atentia ielelor :P … ca ala e pasul 1 sa le atragem atentia pentru middle si end game. Multumesc si astept reply. Bbye

    28 April 2010 at 03:04 PM

    super

    spufansky
    29 April 2010 at 02:37 PM

    Vali daca ai citit un post de pe AS cand te duci cu prietenii la o bere, cand iesi la o plimbare prin parc sau oriunde ai fi pune in aplicare ce citesti , nu cere mai multa informatie pana nu ai destula experienta pentru ca risti sa te retragi in lumea ta ,sa ai filme in cap (ba as putea sa ma duc la ea sa aplic ce am citit dar n-am chef acu, ma doare capu,ma grabesc… sunt sute de motive) Go out in the field!
    Dar domnul Chanell intai invata sa scri,apoi invata sa iti respecti prietenii aici nu vi si te lauzi ca ai ceva special si trag cucoanele la tine , nu intelegi? ne impartasim experientele , astfel dezvoltandu-ne… Pur si simplu nu mi s-a parut in regula afirmatia D-voastra: “. . am prieteni care se fac “bufoni” cand vad cate o fata care le atrag atentzia . . pe mn ma bufneste rasul!!Cand ii vad!” asta ce va face pe D-voastra stimate domn ??? :)

    spufansky
    29 April 2010 at 02:47 PM

    Am folosit si eu mai acum vreo doi ani , tactica de a iesi in evidenta printr-un umor exagerat , reusind sa ma fac de ras fara sa imi dau seama(in mintea mea ziceam gata le am la degetul mic) si venea vremea sa plecam si nu reuseam sa fac nimic si tot gandindu-ma la un raspuns , la o clatita cu niste tovarasi il intreb pe unul dintre ei care le stia mai bine pe fete si cu una dintre ele era super bun prieten. Omul mi-a spus ca ele facusera deja o analiza asupra mea si au ramas acolo , cum ca sunt funny and nice to hang around , nimic mai mult(eu aveam ca tinta o fetiscana din grup si am reusit cu tactica mea nepotrivita sa asimilez grupul lor la grupul nostru astfel devenind un grup mixt ce da foarte bine la imagine, intotdeauna e bine sa fi fazut cu o fata langa tine… colega ,prietena…)
    Am deraiat destul de mult , mi-e foarte foame tocmai ce am venit de la facultate si am prins pc -ul liber :> This is Sparta !!! have a nice day

Leave your response!

Add your comment below, or trackback from your own site. You can also subscribe to these comments via RSS.

Be nice. Keep it clean. Stay on topic. No spam.

You can use these tags:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

This is a Gravatar-enabled weblog. To get your own globally-recognized-avatar, please register at Gravatar.