Home » Arta Seductiei, Headline, Pick Up

Cum abordam fete insotite?

26 November 2009 26 Comments

playboybunny430x283

OK, stim cum sa agatam o tipa. Stim sa fim C&F, stim cum sa fim the prize, stim cum sa facem push-pull, stim cum sa facem orice fel de close, stim cum sa escalam, stim cum sa demontam orice fel de BS, stim, stim, stim. Am fost putin ironic, fireste, pentru ca marea problema a masculului este urmatoarea: “ce fac daca tipa e insotita?”. Sau “ce fac daca e prietenul ei prin preajma si ma bate?”.

Sau vedem FR-uri de tipul “totul mergea bine, dar a venit prietena ei, a facut misto e mine si am plecat”. Sau “mi s-a parut ca tipul era agresiv si am preferat sa plec, dar ce sa fac data viitoare?”. Sau, preferata mea, “prietenele ei au tras-o dupa ele/i-au spus sa nu stea la discutii cu mine si am ramas ca valiza-n gara”.

Astea sunt situatiile care ies din sfera abordarilor obisnuite si in care toate principiile lui DeAngelo nu te ajuta, pentru ca trebuie sa reactionezi. Si, ca sa vorbim in termeni technici, e o buna ocazie sa fii incongruent. Sau sa fii mai tupeist decat e necesar/prudent.

Inainte de articolul propriu-zis, o sugestie: daca nu stii cum sa reactionezi atunci cand cineva devine agresiv fata de tine, stai departe de fetele insotite de alti baieti. Lumea e plina de idioti si nu stii niciodata peste ce dai. Nu spun ca e obligatoriu sa stii sa te bati (desi poate fi util in unele situatii), cu adevarat important e sa nu te pierzi si sa nu blufezi.

Cea mai frecventa situatie este cea in care “tinta” e insotita de una sau mai multe prietene. Urmatoarea: fata de care esti tu interesat e insotita de un grup mixt. A treia: fata este insotita de un grup de baieti. Important nu e sa stii dinainte ce reactii ai putea starni sau cum sa te comporti in situatia X sau Y, ci sa cunosti unele mecanisme sociale (cele pe care se bazeaza Mystery) si sa stii sa gestionezi orice situatie.

In primul rand, grupul are importanta lui. Daca toti se uita urat la tine, este putin probabil ca fata sa aiba o atitudine diferita. Ei sunt prietenii ei, tu esti un tip pe care nu l-a mai vazut niciodata si care incearca s-o agate. Nu e prea greu de ghicit cine va fi mai important, nu-i asa?

In al doilea rand, nicio fata nu vrea sa para usuratica in fata prietenilor. Deci, daca va imaginati ca totul va merge ca uns in situatia in care cateva perechi de ochi va urmaresc si tu ii ceri numarul de telefon dupa 2 minute, sunt sanse mari sa ai o mica surpriza si sa te-ntrebi de ce naiba te-a refuzat cand totul mergea foarte bine.

In al treilea rand, bunul-simt si politetea te vor ajuta mai mult decat duritatea si atitudinea sfidatoare. Nu evita contactul cu ceilalti din grup, nu fi ingamfat in fata lor si nu cauta sa-i indepartezi.

In al patrulea rand, nu strica sa-i incluzi si pe ei in discutie, in special atunci cand simti o anumita ostilitate din partea lor. Faptul ca X e stresat de prezenta ta si tu esti prietenos cu el poate detensiona atmosfera.

In al cincilea rand, sunt sanse mari sa fii testat la greu. De la intrebari aparent banale la ironii mai mult sau mai putin agresive.

Contrar ideilor vehiculate, o abordare nu difera atat de mult de alte interactiuni din viata de zi cu zi. Pentru ca tot se vorbeste de frame: daca poti sa ai acelasi frame cand abordezi si cand vorbesti cu un cunoscut, esti OK. Daca poti sa ai acelasi frame cand abordezi o fata insotita si cand te afli intr-un grup in care cunosti mai mult de jumatate din persoanele prezente, esti OK. Si aici ajungem la a fi tu insuti, dupa ce ai ajuns sa fii multumit de acest “tu”.

Ce n-au inteles multi este ca exista diferente intre amice si amici. Fa prea mult misto de prietena tipei pe care-ncerci s-o cunosti si vei observa o reactie ostila de la amandoua. Fa misto de unul dintre amicii ei si sunt sanse mari ca ea sa nu se uite urat la tine, ci sa astepte replica lui. Pentru ca este baiat si trebuie sa fie in stare sa reactioneze. In special daca este genul de om cu gura mare (ca tot vorbeam de congruenta).

Vorbeam despre influenta grupului asupra persoanei. Este o mica problema care poate fi inlaturata facand apel la inteligenta tipei. Mie mi-a mers foarte bine cu “Observ ca prietenele tale sunt suparate pe mine… sau pe lume. Cum facem? Le imiti sau le-nveselim putin?”. Nu spun sa vorbiti exact asa, ci sa desprindeti ideea. Mai exista fete in locul carora vorbeste grupul, incercand sa te faca sa pleci. O replica din categoria “Pare ca stie sa vorbeasca, iar tu nu arati a avocat.” va da rezultate.

Nu stau sa detaliez n situatii, spun doar atat: in relatia cu grupul, fii prietenos atunci cand e cazul, ironic atunci cand situatia o cere si agresiv cand n-ai alta solutie.

Fireste, s-ar putea sa fii intampinat cu ostilitate evidenta. Exista multe motive, inclusiv invidia (“de ce se duce la ea si nu vine la mine?”), impresiile de dulau (“e grupul meu si nu-l accept pe asta in apropiere”), posesivitatea (“sunt doar amic cu ele, dar nu-l las pe asta sa le agate”) sau prostia (“ma iau de asta doar ca sa ma distrez”). Un lucru pe care sa-l tineti minte intotdeauna: daca prietenii ei nu te plac, este posibil ca ea sa te placa. Lor nu le pasa ca, poate, ea s-ar simti bine cu tine. Iar tine nu-ti pasa ca ei vor sa te vada plecat.

Daca lumea nu te inghite, vei deveni tinta mistourilor. Daca stii cum sa le-ntorci, este posibil sa-i pui cu botul pe labe. NU te angaja in dispute prelungite si de prost-gust. Nu esti acolo ca s-o faci pe clovn-ul sau ca sa castigi concursul “Cine face mai mult misto de proasta calitate”. Altefel spus: daca dai peste prosti, nu cobori la nivelul lor. In momentul in care unul face o gluma deplasata, nu raspunzi provocarii.

Mi s-a intamplat ca unul sa faca o gluma cu referire la maica-mea. Toata privirile erau atintite asupra mea. Primul impuls a fost sa-i sparg fata. M-am abtinut si l-am intrebat daca nu crede ca ne-am imprietenit mai repede decat e prudent (accentuand “prudent”). Imediat, a trecut la “Stai, fratioare, glumeam, credeam ca tii la gluma”. Dupa ce i-am spus sa faca astfel de glume cu cine accepta, nu i-am mai auzit glasul.

Sa spunem ca exista un jolly-joker al grupului, care nu se poate opri din facut misto. Nu stai sa-i raspunzi de fiecare data. Pe unul l-am linistit cu “Prietene, scrie-ti glumele pe o foaie si cere-le trecatorilor 10.000 ca sa-i distrezi!”. Apoi, nu l-am mai bagat in seama.

Pentru ca tot ce-am scris poate dezorienta, sa trecem in revista cateva idei principale:

1. te afli acolo ca sa abordezi o fata, nu pentru grupul ei;
2. nu incerci sa demonstrezi nimic; nu esti clovn sau urs dansator;
3. transmiti cate ceva despre tine, nu demonstrezi;
4. conteaza reactia de moment; aici e vorba de abilitati sociale, nu de rutine, NLP sau alte chestii asemanatoare;
5. nu te certi cu nimeni; devii agresiv doar in momentul in care cineva intrece anumite limite;
6. nu eviti sa vorbesti cu nimeni: te comporti cum te-ai comporta in orice situatie.

Stiu ca exista adepti ai curentului “Alpha pana la moarte”: nu incercati sa umiliti intregul grup al fetei si nu incercati o abordare daca fata e insotita de prieten. Daca nu va intereseaza regulile bunului-simt, ganditi-va la posibilitatea izbucnirii unor conflicte violente.

Inca o idee: exista momente in care nu e o idee buna sa faci abordari. Daca vezi ca oamenii poarta o discutie serioasa (sper ca va puteti da seama cand se intampla asta), stai in banca ta. Daca exista o cearta intre membrii grupului, stai in banca ta. In general, daca observi o situatie in care prezenta unui necunsocut n-ar pica bine, stai in banca ta.

Cine are intrebari este liber sa mi le adreseze.

Succes!

Postat de 4real

Tirajul nou de la tipografie cu cartea Arta seductiei nu a sosit inca, e nevoie de un nou ISBN si de aceea mai dureaza cateva zile. Ramane valabila reducerea de 10% pentru toti cei care vor comanda cartea pana in clipa in care avem noul tiraj , „Arta seductiei – cum sa ai succes cu femeile si cu tine insuti”.

Sau poţi alege să te abonezi la newsletterul nostru pentru a afla cele mai noi şi cele mai interesante articole, promoţii şi informaţii din domeniul seducţiei. Tot ce trebuie să faci este să completezi formularul de mai jos. Durează doar câteva clipe.
Name:
Email:

26 Comments »

    Florinel
    26 November 2009 at 09:43 AM

    Cel mai simplu e sa o chemi pe ea mai incolo si poti vorbi ce vrei.si se intoarce la grup ka si cum nu s-ar fi intamplat nimic. Parerea mea

    Alex
    26 November 2009 at 10:50 PM

    Salut 4real! Ti-am citit cu placere ceea ce ai scris..si as vrea sa te intreb urmatorul lucru..Sunt sanse mai mari sau mai mici cand am “ochit” victima din grup,desi eu mai sunt insotit de un baiat sau 2(eu fiind cel care da tonul) !?

    alex101
    27 November 2009 at 03:14 AM

    super articol…..as vrea si eu nijte metode de la mystery…nijte jocuri pe care sa le faci atunci cand ejti cu o fata pt a putea sa o faci sa te placa.:)

    u.v
    28 November 2009 at 02:08 AM

    sfatu meu?

    date la pritena ei cea mai buna, iar ei fa-le sa rade apoi fa-o grasa.
    apoi zi cai dragutza.
    si pleci;)

    o sa te caute ea.

    cel putin la mine merge.

    Adrian21
    28 November 2009 at 01:58 PM

    Sincer…”4real”,in ce realitate traiesti?

    Toate cele 6 reguli ale tale sunt foarte false.De aceea nu accept sfaturi de la incepatori.

    “1. te afli acolo ca sa abordezi o fata, nu pentru grupul ei;”

    Bine.Dar prima data trebuie sa castigi incredrea grupului si apoi mergi pe tina.S-au tu cum procedezi?

    “2. nu incerci sa demonstrezi nimic; nu esti clovn sau urs dansator;”

    Trebuie sa demostrezi valoare.Sa-i faci sa rada,sa te joci cu ei etc.
    Daca nu,tot grupul o sa creada ca esti bolnav mintal.

    “5. nu te certi cu nimeni; devii agresiv doar in momentul in care cineva intrece anumite limite;”

    E bine sa fi calm in orice situatie.Ii clar ca exista oameni,in special baieti,care vor sa te scoata afara din grup.De aceea ce-l mai important e sa vorbesti cu fetele din grup,nu cu baietii.Iar daca unu face misto de tine,il linistesti cu o gluma.Esti acolo sa te disterezi si sa faci Pu,nu sa te certi sau sa te bati cu nimeni.

    Referitor la tema articolului.

    Am vazut o tactica pe care “Gambler” o practicat-o cand a vrut sa scoata singura fata dintr-un grup de baieti bine facuti,alaturi de iubitul ei.Nu a mers direct si a abordat grupul,ci prima data a incercat sa obtina ‘eye contact’ cu “tinta”,apoi a facut catre ea cateva semne familiare cu mana.Aceasta a reactionat.El sa dus direct catre grup si a adresat catre “tinta” intrebarea:”Ce mai faci?Nu te-am mai vazut de mult…”(adica a mimat ca o cunoaste,pentru a nu starnii
    grupului atentia).Apoi el s-a indepartat putin si a chmat-o langa el,ea a venit(nedumerita desigur).Si apoi pentru el a fost o joaca.I-a cerut parerea feminina in ceva…..etc.

    Mike
    28 November 2009 at 04:31 PM

    O corectare.
    “2. nu incerci sa demonstrezi nimic; nu esti clovn sau urs dansator;

    Gresit, trebuie sa demonstrezi valoare sociala.

    u.v
    28 November 2009 at 10:15 PM

    nu prea is fete neinsotite;))

    dovada sociala nu ti-o demonstrezi tu.

    enjoythesilence
    29 November 2009 at 10:39 PM

    Raspuns: nu le abordez. Deloc.

    Catalin
    30 November 2009 at 01:32 PM

    ok, ce o sa scriu e off-topic, o sa va spun o chestie care s-a intamplat la un party recent. prin facultate am vazut o fata de care a ajuns sa imi placa. am intalnit-o la bal ( asta era de fapt party-ul ), m-am dus spre masa unde statea ea si cand m-a vazut a venit la mine sa dansam. dupa ce s-a terminat melodia i-am zis ca e foarte draguta , moment in care mi-a multumit si a plecat fulger la baie cu o prietena (stie cineva ce inseamna ce gestul asta?), eu am plecat si am dansat cu alte fete cu care ma stiam mai bine. peste vreo 2 ore, eu eram pe ring si ea statea singura unde era si cand m-am dus prima oara. am vazut ca se uita la mine si i-am facut semn sa vina pe ring. a venit si am inceput sa dansam foarte apropiati pentru o perioada. la un moment dat ne-am apropiat fetele si ne-am sarutat. faza asta s-a intamplat de mai multe ori. fata parea chiar fericita. a doua zi am incercat sa dau de ea, foarte greu am reusit, si mi-a spus ca se despartise de prietenul cu care a fost 6 luni de o saptamana si ca inca mai tine la el. mi-a spus si ca ii place de mine si ca de-aia a venit la mine, a dat inapoi spunandu-mi ca stie ca mai sunt si altele carora le place de mine si ca nu as fi doar pentru ea. dupa ce mi-a aratat ca ii place de mine si ca e chestia asta de vreo saptamana, ma trezesc dupa zile de la party sa imi spuna ca s-a impacat cu prietenul. eu i-am spus ca nu ies din peisaj asa usor, dar totusi faza e aiurea rau si chiar mi se parea ca ne potrivim. pe langa ca ma simt folosit drept tipul care sa il faca uitat pe prietenul ei sau o simpla distractie desi fata nu e genul ala sa nu pui suflet deloc ca sigur iti iei teapa, vreau si eu sa stiu de ce s-a dat la mine si m-a sarutat. mi-a tot spus ca a vrut sa faca chestia asta si ca in seara aia a uitat de el. iar acum imi cere sa nu ii mai dau mesaje cand e cu el. stie cineva de pe aici sa imi explice ce s-a intamplat concret ca sa inteleg si eu ….va rog!

    seby
    1 December 2009 at 04:03 PM

    ma as vrea sa invatz si io cate stiti voi… abia intru aici da nush de ce am impresia k 90% din raspunsuri le dau toti marii pick-up artisti din fatza tastaturii in timpu pauzei de la dota sau cs

    iesi in club cat de des poti… la mine e min 3 ori/sapt

    abordeaza fete… si dupa 3 ani hai si da sfaturi

    da nu k regula zice k trebuie sa demonstrezi valoare, sau gambler si david de angelo nush ce zice in capitolu 342… sa fim seriosi, regulile astea cu cat stii mai multe cu atat te …. mai mult, mai ales dak inca nu esti in stare sa faci mai mult de 1-2 abordari pe seara in care tremuri tot sau mai posibil, nici una… plus k ‘regulile’ difera de nivelu la care esti

    banuiesc k Tyler nu sta la bar si vede o fata gandindu’se ‘Ok, acuma tre sa demonstrez valoare… apoi dak prietena imi face cockblock o sa fiu c&f cu ea, fac push pull cu targetu, fac amog pe baieti si..’

    poate k ii util sa gandesti asa la inceput (sau poate nu), cine stie? v’am pupat ;)

    Vlad
    1 December 2009 at 06:12 PM

    @Catalin. Mi s-a intamplat si mie sa flirteze intr-una cu mine si sa faca la fel si cu el, am aflat ca asta face o tipa cand e foarte nehotarata si nici ea nu stie ce vrea… Dar in cazul tau cred ca e vorba ca ea nu vrea sa riste o relatie sigura (sau asta vrea ea sa creada) pe care o are cu el (femeile pun mare accent pe faptul ca il cunoaste binisor pe respectivul, ca n-ar mai avea rabdare sa o ia de la capat bla bla) ca sa inceapa cu tine ceva nou si sa nu mearga si apoi sa se intoarca la prietenul ei cu coada intre picioare… Sper sa te ajute ce am scris eu aici, sa ma contrazica cineva daca am scris prostii

    1 December 2009 at 07:49 PM

    Catalin am sa incerc sa iti raspund, din punctul meu de vedere evident. Carpe diem-in latina inseamna traieste clipa…exact asta ati facut amandoi in acel moment. Hai sa o luam altfel daca erai in situatia ei si tineai la o fata, intr-o seara stateai cu o alta tipa, cat de mult ar insemna cea de a doua pentru tine? Evident nu prea mult, iar daca tipa la care tineai ar fi vrut sa va impacati probabil ai fi procedat exact cum a procedat ea. Ai fi zis sa nu iti mai trimita mesaje. De ce te-a sarutat? C’mon dude…o noapte, o petrecere, atmosfera, dans, alcoolul isi face efectul ceva flirt si gata v-ati sarutat. Dar cand a ajuns acasa si-a reamintit ca tine la altcineva. Fara sa te jignesc si nu doresc sa fac asta probabil ai fost tipul care a reusit sa o scoata din starea nasoala pe care o avea. Ok…hai sa iti dau un exemplu: o tipa se cearta cu un tip se combina cu altul( adica cu mine mai exact),
    iar atunci cand eram in dormitor in “plina activitate” ca sa zic asa..tipul o suna sa o intrebe ce face. Pana la urma a raspuns la unul din telefoanele lui insistente si i-as spus ca nu era momentul si ca doarme sa o lase in pace. A fost o aventura. Atunci cand tipul a revenit in oras s-au recombinat. Care e problema mea? Care e problema ta? De ce? Pentru ca pur si simplu se intampla. Imi spuneau atatea fete si foste si amice…fetele sunt exact cum suntem si noi se gandesc la asta mult mai mult decat noi, dar nu lasa sa se vada, de ce? Pentru ca ar parea niste usuratice si nu vor asta. Saptamana trecuta am eram cu o tipa intr-un club..iar cea cu care flirtasem cu ceva timp in urma era in acelasi loc. I-am spus tipei pe care o mai vazusem ca nu este decat o amica de la facultate, dar supriza…ne-a vazut atunci cand ne-am sarutat si in scurt timp si-a tras si ea pe un altul probabil ca sa ma faca gelos…Femeile vor ce vrem si noi. Tine minte…spune-i fetei ce vrea sa auda, iar daca prezinta interes in continuare vezi-ti de alte tale nu te abate de la drum. Cate fete au aventuri la mare sau la munte? Nu pot sa le numar cate ar putea sa fie…de ce? Pentru ca la mare lumea vine pleaca si nu s-ar afla niciodata de aventura ei, intelegi? O tipa care e mai cumintica imi spunea la un moment dat ce fantezii are…la fel si una pe care am cunoscut-o pentru o noapte. Nu trebuie sa te bazezi pe niste principii anume..trebuie doar sa improvizezi. Stiu ca iti pare rau ca ai fost refuzat si mie mi se intampla sa imi para rau atunci cand sunt refuzat si nu numai noua, tuturor celor ce suntem refuzati. Dar trecem peste asta si ne indreptam spre o noua tinta.Invatam din ce am gresit si ne vedem de drum. Pana la urma sa ti-o zic in mod frumos si deloc obscen: femeie+barbat=sex. Si am incheiat ecuatia. Probabil am fost prea direct sau poate am zis prea multe chestii, nu ma feresc pur si simplu am simtit ca ai nevoie de un raspuns si sper sa te ajute raspunsul meu. Data viitoare nu mai cauta raspunsuri pe net, incearca sa intelegi ceea ce probabil nu reusesti sa accepti. Sper ca nu te-a deranjat nimic din ce am zis. Salut

    1 December 2009 at 08:14 PM

    Si apropo de femeile insotite, daca tot i-am raspuns lui Catalin voi continua cu asta. De obicei atunci cand vad o femeie combinata intr-un grup incerc sa am contact vizual. Asta conteaza cel mai mult pentru mine. Ochii spun totul…daca e tentata, daca e interesata, daca e vesela, suparata sau evident neinteresata. daca fata nu are o privire simpatica o evit pentru ca inseamna ca nu ma agreeaza si prbabil m-as descurca daca ar fi singura, dar nu este. Dupa asta imi asigur zona ca nu cumva sa fac vreun pas gresit si sa apara vreun scandal gen:” ce faci bah te dai la prietena mea?”. Asa ca ma uit sa vad ce fel de persoane sunt, ii ghicesti dintr-o privire, unul e posesiv, altul doarme pe el, unul e mai versat si se uita mereu la tine si isi supravegheaza prietena pentru ca probabil a mirosit ceva. Asa ca inainte trebuie verificat terenul. Intotdeauna o las pe ea sa vina la mine in prejma mea, langa mine, o analizez cum sta cum se uita, daca flirteaza sau nu daca de abia asteapta sa intre in vorba sau daca ma evita. Daca am unda verde o abordez evident printr-un motiv ce nu ar lasa de banuit intentiile, de la intrebari care ar putea sa ma ajute pentru ca sunt dezorientat si vreau sa stiu unde sau ce …pana la discutii referitoare la orice altceva dar nu la agatat. Daca tinta intra in discutie si incearca sa ma lamureasca in problema mea, ii analizez limbajul trupului, vocea tot…si imi dau seama ce si cum ar trebui sa zic …improvizez discutia de la intrebare la intrebare si la alte chestii probabil o gluma. Daca femeia e interesata …discutia in sine nu conteaza ci modul in care s-a prezentat si daca i-am starnit curiozitatea cu ceva probabil va vrea sa mai vorbeasca cu mine. Nu dau prea multe detalii pentru ca un incepator ar putea sa ia bataie mare daca ar trece direct la asta. Asa ca nu recomand nimanui decat pe propriul risc. E normal ca sunt de evitat situatiile si certurile si intotdeauna trebuie sa avem in “buzunar o salvare”. Dar daca vrei sa faci asta probabil esti ca unul din tovarasii mei care e in stare sa agate o tipa in mai putin de cateva minute sa se urce in masina ei, sa se sarute cu ea si sa plece. Am pus pariu odata cu el si mi-a demonstrat ca poate sa faca asta cu o tipa necunoscuta. Asa ca as fi convins ca ar putea sa se descurce intr-o situatie ca cea de mai sus. Eu as putea sa zic ca mai am mult pana la nivelul asta asa ca nu va recomand incepatorilor sa faceti chestii gen. Trebuie sa stai langa cineva care stie mai multe in domeniul asta si sa “furi” meserie nu sa te arunci cu capul in zid.

    Luana
    1 December 2009 at 08:28 PM

    Femeilor nu le place violenta,asta e un lucru cert. Tine de voi cum reusiti sa va pastrati demnitatea fara sa se ajunga la violenta fizica sau verbala.

    1 December 2009 at 08:45 PM

    Pentru Florinel-Vrei sa o chemi pe tipa separat de grup si sa vorbesti cu ea.. E posibil si nu e posibil depinde cum faci asta. Pentru ca daca are prietenul langa ea nu prea e posibil asa ceva. Iar daca te respinge sau grupul nu o lasa ai ceva de munca daca tii neaparat. In cazuri ostile e de evitat, dar depinde cum te prezinti. Spunea cineva mai sus sa faci misto de prietenii ei. Cum ar fi sa vina o tipa sa faca misto de un tovaras al tau? Nu e cam la fel? Doar daca tipul respectiv a cautat-o si doar i-ai raspuns. Pentru ca daca vrei sa castigi simpatia grupului trebuie sa le faci si lor complimente, dar nu genul de complimente invatate dintr-o carte in stil papagal ci mai exact ceva surprinzator, e mai usor sa te apropii asa. Iar daca dai de un amic de al ei care iti pune probleme pentru ca probabil ar vrea sa fie cu ea da doarme prea mult pe el aplica ce a zis 4real. Ideea e ca situatiile desi asemanatoare sunt mereu diferite. Si nu poti pur si simplu sa inveti lectia si sa dai examenul.Lectia ta trebuie personalizata pentru tine. Ce a reusit alt tip e probabil sa mearga si in metoda ta de abordare, dar mereu trebuie sa ai si o alta varianta. Vorbeste cu prietenii, cere pareri, studiaza, mergeti impreuna si puneti in practica. Altfel nu inveti pentru ca cu toata “materia ” ta depsre seductie pe care ai invatat-o o tipa iti poate pune capac imediat. Si ce o sa faci daca nu stii decat replici si abordari si cazuri ce nu se potrivesc cu situatia ta desi seamana. Improvizeaza. Nu te lasa invins de o replica a unei tipe pentru ca asta vrea sa vada…esti macho sau impostor. Te testeaza. Cel mai mult conteaza controlul de sine, ai tupeul, ai lectia, stii improvizatie, esti un mic actor, stii sa te prezinti, ai bunele maniere, dar stii sa faci si glume murdare. Daca o sa te duci pe post de manechin sa abordezi si nu prea ai mai facut asta atunci nu te da prea mare pentru ca te poti impiedica repede. Femeile intuiesc bine si conteaza sa nu te pierzi…lasa-le incolo de emotii nu ai nevoie de ele iti fac rau. Invata, aplica si tot asa practica conteaza cel mai mult.

    Risa
    1 December 2009 at 09:23 PM

    @u.v.
    Daca ar incerca sa ma agate cineva si mi-ar spune ca sunt grasa si dupa aia draguta, oricat de dragut ar fi el… l-as trimite la plimbare. Problema e ca am si prietene care desi arata foarte bine, cu un singur subiect nu poti glumi cu ele , kilogramele. Daca vrei sa ii dai una rece, ca sa nu o impresionezi , leaga-te de orice altceva, de exemplu ca poate i-ar fi stat mai bine cu pantofi cu toc…orice altceva :)

    2 December 2009 at 01:14 AM

    Luana daca te refereai la comentariul meu…ai inteles TOTAl gresit ce am zis. Era vorba de o alta varianta(diplomatica sau nu) in nici un caz de violenta. Daca nu ai facut referire la asta…scuze si nu lua in seama ce am zis

    u.v
    2 December 2009 at 01:37 AM

    @risa

    nu stiu cum ti-or spuso alti. da credema ca eu o fac intrun mod deosebit si functioneaza.
    pur si simplu nare rost sa-ti explic cum fac pur si simplu fac.

    de unde sa stiu io daca iar sta mai bine cu pantofi cu toc daca io nu fac nicio diferenta intre aia cu sau fara:)).

    cati ani ai?

    Andrei
    2 December 2009 at 04:05 PM

    Interesant articol.
    Ce am observat si eu e ca daca o chem pe tipa separat, deja banuieste intentia mea si atunci cand ea se afla intr-un grup, de multe ori ramai cu valiza in gara daca procedezi asa.
    Ai mult mai mult de castigat daca exti relaxat, privesti oameni in ochi cand vorbesti cu ei, esti in stare sa porti o coversatie cu oricine indiferent de subiect, vorbesti cu voce tare sa fi auzit si cu calm, fara sa uiti de ce esti acolo.

    Felicitari pentru articol.
    Am sa incerc cate ceva din ce ai scris.

    MisterY
    2 December 2009 at 04:36 PM

    Parerea mea e ca daca esti bine format ca si caracter si controlul asupra persoanei tale nu este ceva pe lista lucrurilor ce inca mai trebuiesc revizuite atunci nu mai ai nevoie de articolul acesta si nici de multe altele.
    In caz contrar ce-a postat 4real ar ajuta pe multi care se pierd in diferite feluri atunci cand incerc sa “socializeze”.
    Bafta in continuare la postat articole !

    vali
    3 December 2009 at 12:35 AM

    Articolul e bine gandit dar partial inaplicabil in lumea reala. Cu un grup numai de fete ai o sansa buna sa-ti iasa, chiar daca unele sunt indiferente sau putin ostile dintr-un motiv f simplu: maximum de ostilitate cu care te poti confrunta e o remarca ironica pe care o poti intoarce cum vrei tu – te faci ca n-auzi, o iei ca pe un compliment si razi, intorci o gluma sau o ironie etc.
    Daca in grup sunt si baieti zic eu ca sunt 50% sanse sa se lase cu contre verbale de la ‘chiar n-ai altceva de facut’ pana la ‘ai 3 secunde sa pleci’ care pot degenera in confruntari fizice. Mai rau de-atat chestia cu politetea nu tine cu tipi care au 2-3 pahare la bord.
    Si inca un lucru: grupurile astea de care vorbim atata nu plutesc in vid.Asa ca intrebati-va: 1.Merita sa ma pun prost cu personalul (mai ales bodyguarzii) unui club pentru provocand un scandal fara rost? si 2. Presupunand ca nu esti intr-un club imens cu muzica duduind, iti convine sa fi ‘tipul care se certa mai devreme cu nu-stiu-care’?

    Catalin
    3 December 2009 at 04:49 PM

    Mister Modjo , merci mult . intr-adevar nu vreau sa accept ceea ce poate am constientizat. si totusi nu imi vine cu niciun chip sa renunt la ea, la scoala avem ore in comun si ma vede ca stau cu alte fete si are o fata lunga, iar daca am contact vizual cu ea , imi zambeste. de obicei am problema asta ca nu vreau sa las o treaba neterminata , cel putin asa cred eu ca e. in tot cazul, nu voi mai insista mult daca vad ca nu mai e interesata de mine sub niciun chip. salut

    Adrian21
    4 December 2009 at 03:38 PM

    @seby,nu ne baga pe toti in aceeasi oala!
    Daca esti incepator trebuie sa ai un plan ca sa vezi unde gresesti,cand gresesti!
    Tu vii si ne zici noua ca ai experienta in club.Ei bine sa stii ca poti sa mergi intr-un club si sa te imbeti toata ziua.
    Hai spune tu cate prietene ai avut in ultimul an?Cate fete ai abordat pe direcut,cate pe indirect?Cate “seturi” ai abordat cu succes?Cu cate fete te-ai culcat?
    Hai…

    Adrian
    4 December 2009 at 06:37 PM

    @4real: Prietene, tu ori ai 4-Dan karate-do ori ai abordat grupuri in care se aflau baietei de 16 ani, pentru ca nu-mi explic cum ai fi abordat o tipa in grupul careia se afla 2-3 malaci suparati pe viata, si inca sa mai poti scrie la tastatura. Nu stiu in ce zona a tarii faci abordarile, dar in Iasi ai fi fost halit din mers. Asa-s barbatii p-acilea, mai talibani.
    Si nu inteleg ce atata chin cu cluburile si barurile, unde riscul de altercatie si reject e maxim, cand poti aborda foarte simplu si lejer ziua in amiaza mare pe strada la single sau double.
    Oricum, felicitari pentru atitudinea puternica, cel putin pentru voina!
    Cheers!

    Adrian
    4 December 2009 at 06:51 PM

    A, si iti recomand cea mai buna metoda de abordare in situatii mai dificile: Rich La Ruina (Gambler) – The Rejection Report este ultima aparitie in comunitatea de seductie.
    download de aici:
    http://www.fileshare.ro/2048185604.2

    alEx
    3 January 2010 at 02:35 AM

    @Catalin
    Salut.. Daca citeam articolul inaintea lui Mister Modjo iti ziceam cam aceleasi lucruri cu completarile:
    - ai grija sa nu intri in one it is.
    - intamplarea asta sa o iei ca o lectie – adica sa inveti ceva din ea.
    Data viitoare cand mai patesti ceva asemanator, dupa ce va sarutati sopteste-i la ureche: “Vreau sa ti-o trag!” sau “Ce ti-as trage-o!” urmat de “hai sa facem o plimbare (scurta)”. Nu stiu ce experienta ai, dar daca o duci acasa macar te alegi cu un futai in noaptea aia. Ii faci o poza si o adaugi la colectie daca nu iasa mai mult. ;) Tragei-o bine si a doua zi nu o sa mai zica ca tine atat de mult la fostul. App: sa-i dai de inteles ca o vei suna in dimineata urmatoare, arata-i ca nu vrei doar sex sau o aventura, asta in cazul in care vrei mai mult.
    Ziceai ca stai cu fetele si ea vede asta. E foarte bine, cred ca stii ca dovada sociala e una din cele mai puternice arme. Fa-le sa rada, atingele, joaca-te cu ele, ia-le in brate – poate o faci geloasa. Sau ai putea sa te imprietenesti cu cea mai buna prietena a iei. O sa-i vorbeasca tot timpul despre tine. Fa-o sa-i zica ca nu si-a imaginat vreodata ca cineva poate sa i-o trga atat de bine…
    Nu te mai plictisesc.. Succes !!

    Si app: de abordarile de grup: va recomand: daca nu ati facut cel putin cateva sute de abordari directe… lasa-ti abordatul grupului pe mai tarziu.

Leave your response!

Add your comment below, or trackback from your own site. You can also subscribe to these comments via RSS.

Be nice. Keep it clean. Stay on topic. No spam.

You can use these tags:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

This is a Gravatar-enabled weblog. To get your own globally-recognized-avatar, please register at Gravatar.